SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE www.mobiarena.si

I. SPLOŠNO

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Mobiarena (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje MOBI ARENA, trgovina in storitve, d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik, matična številka: 8600236000, davčna številka: 73005967.

V spletni trgovini lahko kupec naroči mobilne telefone, dodatke za mobilne telefone in ostalo telekomunikacijsko opremo (igralne konzole, tablične računalnike, dlančnike, routarje, pametne ure, pametne zapestnice …) in belo tehniko.

Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

II. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  • Podatke o podjetju (ime, sedež in matična št. podjetja)
  • Kontaktne podatke za hitrejšo komunikacijo (telefon, e-pošta)
  • Bistvene lastnosti artiklov v ponudbi
  • Dostopnost artiklov
  • Pogoje dostave (način, kraj in rok dostave)
  • Cene ki morajo biti jasno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV in stroške prevoza in druge dajatve
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 42. Členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

III. NAROČILO

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelki se dostavljajo pa na območju Republike Slovenije.
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je potrebno izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odposlano najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim elektronskim obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Podatki se hranijo v bazi kupcev in kupec lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: info@mobiarena.si.

Izdelki ki v času naročila niso na zalogi v trgovini, bodo dobavljivi v 1-4 tednih.

IV. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v fizični trgovini podjetja MOBI ARENA d.o.o. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

V. MOŽNOSTI PLAČILA in IZDAJA RAČUNA

V spletni trgovini je na voljo več načinov plačila:

  • Plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke)

Kupec plača odkupnino na licu mesta ob prevzemu naročenega paketa dostavljavcu. Dostava je 1-3 delovne dni.

  • Plačilo po predračunu

Kupec odda naročilo in v potrditveni e-pošti prejme podatke za nakazilo zneska naročila. Paket je odposlan v 1-2 delovnih dneh od prejema plačila.

  • Plačilo s kartico

Kupec ob zaključku nakupa preko spletne banke/obrazca plača naročilo.

Ob nakupu v spletni trgovini lahko izbirate med naslednjimi načini plačila: 

Osebni prevzem – predplačilo na račun podjetja – 100% avans 

Osebni prevzem – plačilo s plačilno kartico v trgovini (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro in BA Maestro) 

Osebni prevzem – plačilo s plačilno kartico v trgovini (Diners Club ali Discover) 

Osebni prevzem – obročno plačilo s plačilno kartico v trgovini (Diners Club do 36 mesecev)* 

Osebni prevzem – obročno plačilo s plačilno kartico v trgovini (Visa ali Mastercard do 12 obrokov)** 

Osebni prevzem – plačilo prek plačilnega sistema PayPal 

Osebni prevzem – plačilo s plačilno kartico prek spleta (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro) 

Dostava – predplačilo na račun podjetja – 100% avans 

Dostava – plačilo po povzetju 

Dostava – plačilo prek plačilnega sistema PayPal 

Dostava – plačilo s plačilno kartico prek spleta (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro)

Za dostavo skrbi podjetje GLS Slovenija, dostava se zaračuna v skladu s cenikom. Dobavni rok je predvidoma 2 – 4 delovne dni, odvisno od časa oddaje naročila in načina plačila.
Spletna trgovina pošlje kupcu račun v tiskani obliki v paketu skupaj z naročenimi artikli, ali po želji kupca tudi e-račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

VI. VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima v skladu z zakonom pravico da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga sporoči da namero odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. 

Svoje sporočilo o odstopu od pogodbe lahko posreduje preko elektronske pošte na naslov info@mobiarena.si ali po pošti na naslov Mobi arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik.

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po posredovanem elektronskem sporočilu na mejl info@mobiarena.si o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Mobi arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik.

Po prejemu blaga podjetje stranki skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni stranko v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljke z odkupnino so ob dostavi zavrnjene.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@mobiarena.si namero, da bo izdelek vrnila, Mobi Arena, kot ponudnik pa ji pošlje vsa potrebna navodila, kako vrniti blago.

Stranka ima potem še 30 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru stranka do povračila denarja ni upravičena.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejemu brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, kompletni, nepoškodovani in v originalni embalaži, drugače se kupnina NE VRNE. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino po računu najkasneje v roku 14-ih dneh od prejetega izdelka. Kupec mora biti lastnik TRR saj lahko podjetje Mobi arena d.o.o. vrne kupcu kupnino le na TRR. Po predhodnjem dogovoru in pisni izjavi kupca se lahko kupnina vrne tudi na transakcijski račun v lasti druge fizične osebe s prebivališčem v Republiki Slovenij

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vračilo blaga ni mogoče za:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

VII. VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV, razen za rabljene artikle – Pri nekaterih novih aparatih v ceno ni vključen 22% DDV – velja predvsem za podjetja – za več info pokličite na telefonsko številko 040 360 445. 

Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Mobi Arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen v fizični trgovini. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.


VIII. REKLAMACIJA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@mobiarena.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

IX. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo, predložitvi garancijskega lista ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni v garancijskih listih. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Mobi Arena d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Za rabljene izdelke je garancija 8 dni od dneva nakupa na brezhibno delovanje aparata, na baterijo garancije ni. Rabljen izdelek mora biti ponudniku (Mobi Areni) vrnjen v enakem stanju kot je bil predan na dan nakupa. V nasprotnem primeru vračilo ni mogoče. 

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile. 

Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Vsi izdelki z garancijo imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. 

Pogoji garancije za LCD zaslone 

Garancija NE VELJA za izdelke, ki so bili izpostavljeni vodi, ognju, streli ali drugim napakam na električnem omrežju. Prav tako garancija NE VELJA za izdelke, ki so bili mehansko poškodovani – potrgani, razrezani, počeni LCD-ji, potrgani flex kabli, ipd. 

Garancijski roki 

Garancijski roki za blago v naši trgovini so enotni razen v primeru, ko je v opisu artikla naveden drugačen rok garancije. 

Novo blago 12 – 24 mesecev 

Dodatna oprema (USB kabli, originalne, neoriginalne baterije in ostalo) – 6 mesecev

X. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem

Primernost artikla se primerja z drugimi, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

XI. PREVZEM ARTIKLOV

Kupec je dolžan artikel, ki ga naroči v spletni trgovini prevzeti v 7 dneh od prejetega obvestila dostavljavca. V nasprotnem primeru se paket od dostavne službe (GLS, Pošta Slovenije) posreduje nazaj v skladišče pošiljatelja (Perovo 26, Kamnik). Ko je paket vrnjen nazaj v skladišče, ga lahko kupec prevzame osebno v fizični trgovini podjetja v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.

XII. PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina Mobi Arena, spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Tako se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s spletno trgovino lahko poveže preko telefona na številko 040 360 445 ali po elektronski pošti na info@mobiarena.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prizadevamo si da se morebitni spori rešijo sporazumno.