Seveda. V skladu z aktualno slovensko zakonodajo so vsi mobilni telefoni odklenjeni na vse omrežne operaterje in jih je mogoče uporabljati tako v Sloveniji, kot tudi v tujini.
Večina naših strank se strinja, da je najugodnejša cena na trgu najbolj prijazna njihovi denarnici, zato se v večini odločijo za nakup pri nas. Poleg tega smo z več kot 12 leti delovnih izkušenj strokovnjaki na našem področju in vam lahko nudimo profesionalno podporo naših usposobljenih prodajalcev.
Da. Vsi telefoni v naši ponudbi, razen, če v naslovu ni izrecno izpostavljeno, da so rabljeni, so tovarniško zapakirani.
Vsi rabljeni telefoni, ki so dodani na našo spletno stran so testirani in zagotavljamo, da z njimi ni nič narobe. Kljub temu vam nudimo 8-dnevno garancijo (za vse aparate, ki jim ne velja več tovarniška garancija).
Da. Artikle je mogoče tudi osebno prevzeti v naši fizični trgovini na naslovu Dunajska cesta 399, 1231 Ljubljana – Črnuče.
Zaželeno je, da v opombe vašega naročila napišete, da želite artikle osebno prevzeti.
DDV je odbiten le za ponudbe, kjer je to zabeleženo. Podatek o odbitku DDV najdete med Tehničnimi podrobnostmi, pod alinejo DDV. Na splošno je blago, ki ga vidite v naši ponudbi v komisijski prodaji in je DDV obračunan v skladu z 102., 103. in 104. členom, ter v skladu z 110. členom ZDDV-1 ni odbiten.
V naši ponudbi res lahko najdete nove kose opreme za nižjo ceno, čeprav gre za enak, nov in zapakiran telefon. Razlika je v pridobivanju artiklov. Omenjeni artikli so kupljeni od posameznikov, v večini govorimo o neprimernih, podvojenih darilih, korporativnih bonusih, telefoni operaterjev in podobno. Zato je lahko tudi njihova prodajna cena nižja.
V tem primeru so identični telefoni, ki jih pri drugih trgovcih najdete v dražji različici, kupljeni pri tradicionalnih, veletrgovskih dobaviteljih in je zato možen odbitek 22% DDV. Naj poudarimo, da se telefon v ničemer ne razlikuje od dražje različice, spremenjen je le način dobave. Za končnega potrošnika to ne predstavlja nikakršne težave, za podjetja pa velja, da če vztrajate pri odbitku DDV-ja morate izbrati izdelek, za katerega je odbitek dovoljen (kar je običajno dražja možnost).
Vseeno vas naprošamo, da se pri posameznih artiklih obrnete na našo telefonsko številko 040 360 445 da se pogovorimo o možnostih nakupa artikla.
Omogočamo več možnosti nakupa in sicer:
- preko neposrednega bančnega nakazila
- s kreditno kartico preko spleta
- s kreditno kartico v naši poslovalnici
- gotovinsko plačilo v naši poslovalnici
- možnosti plačila po povzetju, kjer se znesku naročila prišteje 5% stroškov
Nakup na obroke lahko opravite z obročnimi plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Diners.
Plačilo opravite preko spletnega plačilnega vmesnika, ki vas avtomatsko preusmeri na varno plačilo.
Če ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni, da so vsi podatki, ki jih vnesete pravilni, ter da zaključite plačilo.
Postopek obročnega plačila je odvisen od ponudnika bančnih storitev (izdajatelja kartice, banke). Varnostna koda, ki jo prejmete, se lahko nahaja na različnih kanalih (SMS, prenosna naprava, elektronska banka, ipd.). Če varnostne kode niste prejeli se obrnite na izdajatelja vaše kartice.
Ko nakup uspešno opravite boste z naše strani prejeli avtomatsko elektronsko sporočilo, kjer boste lahko pregledali vsebino vašega nakupa.
Zavedamo se, da je želja vsakega kupca ta, da blago čimprej dobi v svoje roke. Naročila, katera sredstva so na našem računu vidna do 12.00 so odpremljena isti dan v nasprotnem primeru naslednji delovni dan. V praksi so paketi dostavljeni naslednji delovni dan, saj je naša dostavna služba izredno hitra.
Naše pošiljke odpremljamo z dostavno službo GLS in do danes so se izkazai kot zanesljiv in hiter dostavljalec naših paketov.
Seveda. Ko za vas pripravimo paket in ga odpremimo ste obveščeni preko SMS sporočila, v katerem dobite tudi številko za sledenje, s katero lahko na spletni strani dostavne službe preverite kje se vaš paket nahaja in kdaj bo dostavljen. Ponavadi vas kurir pred dostavo tudi pokliče.
V večini primerov svetujemo, da se obrnete direktno na kateri kol pooblaščen uraden servis, saj se čas popravila vašega artikla skrajša. Seveda nas lahko kontaktirate in aparat na servis odpošljemo mi, vendar morate vzeti v zakup, da se čas popravila lahko občutno podaljša, saj na isti servis artikel pošiljate preko nas, ki smo posredniki.